خورشید مهربانی

یا صاحب الامر والعصر والزمان عجل علی ظهورک و اشفعی لنا فی سکرات الموت و فی بیت القبر و فی یوم القیامه و فی الجنه

خورشید مهربانی

یا صاحب الامر والعصر والزمان عجل علی ظهورک و اشفعی لنا فی سکرات الموت و فی بیت القبر و فی یوم القیامه و فی الجنه

آخرین نظرات

دیگه بسه جدایــــــــــــــــــی!

يكشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۳، ۰۶:۴۰ ب.ظ
    • آقا درد دل زیاده ، از کجا برات بگویم

  • ای تمام آرزویم
    غم تو شد آبرویم
    آقا درد دل زیاده
    از کجا برات بگویم؟تویی اوج مهربونی
    ای همای آسمونی
    من به دنبال تو هستم
    که شاید بدی نشونیای همای آسمونی
    تویی اوج مهربونی
    من به دنبال تو هستم
    که شاید بدی نشونیمن با تو ترانه ساختم
    ندیده دل به تو باختم
    تو رو بعضی وقتا دیدم
    اما افسوس نشناختمای گل باغ بهارم
    ای همه دار و ندارم
    آرزومه وقت مردن
    سر رو شونه هات بذارم
    عاشقی بی کس و کارم
    غم ندارم تو رو دارم
    باشه منتظر می مونم
    بیایی سر مزارم

    دیگه بسه این جدایی
    کی میشه آقا بیایی؟
    با نوای دل میخونم
    مهدی زهرا کجایی؟تویی آرزوی زهرا
    شبنم وضوی زهرا
    بیا آقا بسه دوری
    مرهم بازوی زهراآقا جون تو رو ندیدم
    فقط از چشات شنیدم
    اما با این همه دوری
    ندیده تو رو خریدمآقا جون بذار ببینم
    چون که من فقط شنیدم
    دیگه خسته شدم از بس
    عکس جمکران خریدمآقا جون بذار ببینم
    چون که من فقط شنیدم
    دیگه خسته شدم از بس
    عکس شش گوشه خریدممن با تو ترانه ساختم
    ندیده دل به تو باختم
    تو رو بعضی وقتا دیدم
    اما افسوس نشناختمای تمام آرزویم
    غم تو شد آبرویم
    آقا درد دل زیاده
    از کجا برات بگویم؟ای گل باغ بهارم
    ای همه دار و ندارم
    آرزومه وقت مردن
    سر رو شونه هات بذارمعاشقی بی کس و کارم
    غم ندارم تو رو دارم
    باشه منتظر می مونم
    بیایی سر مزارمدیگه بسه این جدایی
    کی میشه آقا بیایی؟
    با نوای دل میخونم
    مهدی زهرا کجایی؟سلسله موی دوست
    حلقه دام بلاست
    هر که در این حلقه نیست
    فارغ از این ماجراست

    اللهم عجل لولیک الفرج
  • مریم راستی

نظرات  (۱)

  • احسان جلائی
  • لایک

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی