خورشید مهربانی

یا صاحب الامر والعصر والزمان عجل علی ظهورک و اشفعی لنا فی سکرات الموت و فی بیت القبر و فی یوم القیامه و فی الجنه

خورشید مهربانی

یا صاحب الامر والعصر والزمان عجل علی ظهورک و اشفعی لنا فی سکرات الموت و فی بیت القبر و فی یوم القیامه و فی الجنه

آخرین نظرات

یابن الحسن کجااایی؟؟

يكشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۳، ۰۶:۳۸ ب.ظ

بهنام خدای اقایی که پشت پرده غیبت است.

یا بن الحسن کجایی؟      اقا چرا نیایی؟

می دانم این سوال من بی جاست. من که مقدمات ظهورت را آماده نکرده ام همچین سوالی را میپرسم.

ـ ای بنده خدا برو به خودت رجوع کن میدانی ومیفهمی علت غیبت مهدی زهرا در چیست؟برو به خودت وزندگیت نگاهی بینداز جایی برای ظهورش گذاشته ای؟اصلا کاری برای پایان دادن یه این غیبت انجام داده ای؟

ما یا بهتر است بگویم من، من برای ظهور مهدی فاطمه چیزی را اماده کرده ام؟منی که فقط به فکر خود هستم وفقط مهدی فاطمه را برای حل مشکلاتم میخواهم،ایا یکبار به نیت ظهورش دو رکعت نماز خوانده ام؟ یا یه بار برای ظهورش چله نشینی گرفته ام؟

مهدی فاطمه نمیدونم دعا هایی که برای ظهورت میکنم قلبی است یا نه؟ وهمیشه پیش خود فکر که میکنم این دعا ها را بیشتر زبانی میبینم تا قلبی ، اما بازم از خدا میخواهم بحق دعاهای مهدی زهرا ظهورش نزدیک باشد.

راستی اگرم به خود رجوع کنیم یه جای خالی تو زندگیمون حس میکنیم و ان هم غیبت اقامون است، اقایی که در این نزدیکی است و ما ایشان را نمیشناسیم. به امید ظهورش" اللهم عجل لولیک الفرج"

ای نور زمین و اسمان ادرکنی

ای پرده گشای ناگهانی ادرکنی

بگشا ز دلم قفل مهمات را

یا حضرت صاحب الزمان ادرکنی


العجل العجل العجل  یا مولا

signs of emergence imam zaman نشانه‏های ظهور امام زمان

  • مریم راستی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی