خورشید مهربانی

یا صاحب الامر والعصر والزمان عجل علی ظهورک و اشفعی لنا فی سکرات الموت و فی بیت القبر و فی یوم القیامه و فی الجنه

خورشید مهربانی

یا صاحب الامر والعصر والزمان عجل علی ظهورک و اشفعی لنا فی سکرات الموت و فی بیت القبر و فی یوم القیامه و فی الجنه

آخرین نظرات

آن سوی فاصله ها..

جمعه, ۵ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۰۷ ب.ظ

آقایم!

دلم هر لحظه برای ورود تو لحظه شماری می کند و حنجره ام تو را فریاد میزند،تو که تجلی عشقی.

قنوتم را طولانی می کنم تا تو نیمه شبی برای آن دعا کنی.کوچه های غریب بی کسی را آب و جارو می کنم تا تو صبحی زود از آن عبور کنی.

هر روز چراغ دلم را با«جامعه کبیره»روشن می کنم و

سفره افطارم را با«آل یاسین»و«عهد»تزیین می کنم،برای

ظهور تو هر روز پای درد«کمیل»مینشینم.نمی دانم

آخرین ایستگاه«توسل»چه هیجانی دارد که مرا با خود تا آن سوی فاصله ها می برد و صبح آدینه چه صفایی دارد،که صبح آسمانش پر از«ندبه»است.

مولایم!

بی تو دفتر دلمان پر است از مشق های انتظار و من با دلم می خواهم آن روز که می آیی زیباترین مدال آیثار را تقدیم تو کنم.

بر شوره زار معصیتم گریه می کنید***جانم فدای دیده بارانی شما

پرونده ام برای شما درد سر شده***وضع بدم دلیل پریشانی شما

ای وای من قلب شما را شکسته ام***آقا چه شد تبسم رحمانی شما؟

ای یوسف مدینه مرا هم حلال کن***عفو و گذشت سنت رحمانی شما

آیا حقیقت است که اصلا شبیه نیست***رفتار ما به رسم مسلمانی شما؟

عشاق شهر یکسره تعریف می کنند***از لحن و صوت مکی قرآنی شما

نشدیده یاد روضه گودال کرده ام***دل می برد تلاوت روحانی شما

این اشک و روضه حال مرا خوب کرده است***ردخور نداشت نسخه درمانی شما

یا فارس الحجاز برایم دعا کنید***در مانده این عاشق ایرانی شما

**********************

طالب خون خدا/متی ترانا ونراک

یابن المصباح الهدا/متی ترانا و نراک

صبح جمعه ناله ام /این معز اولیاءست

می زنم تورا صدا/متی ترانا و نراک

کی شود با تو سر قبر حسین خون گریم در عزایش/متی ترانا و نراک

کی شود با تو روانه شوم سوی کربلا/متی ترانا و نراک

  • مریم راستی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی