خورشید مهربانی

یا صاحب الامر والعصر والزمان عجل علی ظهورک و اشفعی لنا فی سکرات الموت و فی بیت القبر و فی یوم القیامه و فی الجنه

خورشید مهربانی

یا صاحب الامر والعصر والزمان عجل علی ظهورک و اشفعی لنا فی سکرات الموت و فی بیت القبر و فی یوم القیامه و فی الجنه

آخرین نظرات

دولت عاشقی...

جمعه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۳، ۰۸:۵۹ ب.ظ

💝دولت عاشقی و رسم برادری💝

 


🌺امروزه حجم ظلم در دنیا کم نشده؛ بلکه به اندازه عصر حجر و حتی بیشتر ظلم می‌شود و انگار بشریت یک گام هم از عصر حجر جلوتر نیامده است، ابزارها مدرن شده، اما فکر و ذهن بشر مدرن نشده است. هنوز هم خیلی راحت خون انسان را می‌ریزند و آدم می‌کشند و لقمه را از دهان یکدیگر می‌کشند. 


🌺این‌که در روایت داریم که وقتی حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف می‌آید سطح عقلانیت بشر چند پله به جلو می‌رود و جهش عقلانی اتفاق می‌افتد برای این‌هاست. 


🌺انکار حضرت مهدی یعنی پویا ندیدن تاریخ.


🌺 313 نفر افسران اصلی سپاه او هستند که تعدادشان به اندازه مجاهدین جنگ بدر، اولین جنگ پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم ـ می‌باشد. تعداد سربازان نهضت در اولین نبرد و آخرین نبرد یک تعداد است و این خیلی جالب است. 


🌺در روایات آمده که زمان حکومت حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف در سراسر جهان فقیری نخواهد ماند و زن خانه‌دار درباره پیچیده‌ترین مسائل علمی و دینی، در خانه خودش مجتهدانه نظر می‌دهد و کارشناسی می‌کند. جامعه‌ای که هیچ کس به دیگری کینه نمی‌ورزد و یکدیگر را له نمی‌کنند، بلکه به هم خدمت می‌کنند‌. 


🌺آن دوران، دیگر، دوران موعظه ستمگران نیست. آن روز حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف با رهبران ستمگر جهانی با زبان شمشیر سخن می‌گوید و با مردم، با زبان رحمت و منطق. انقلاب او یک اقیانوس است نه جزیره. یک شوخی بشری نیست، نبرد بزرگ جهانی است. در هر جنگی یک یا دو متجاوز وجود دارد، اما جنگ حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف جنگ با اصل تجاوز است. 


🌺جنگ او با جنگ‌افروزان جنگ است. انقلاب او با تردید و دو دلی پیش نخواهد رفت. جنگ حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف فصل الخطاب تاریخ و جنگ بین سیاه و سفید است، نه خاکستری. آن جنگ، جنگ برق‌آسایی است که تمام قدرت‌های جهان را از هم می‌پاشد و جهان جدید و تازه‌ای را می‌سازد که بر اساس حقوق و کرامت شکل می‌گیرد. 




🌷🌻اللهم عجل لولیک الفرج🌻🌷


      🌺الهی آمین🌺

  • مریم راستی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی