خورشید مهربانی

یا صاحب الامر والعصر والزمان عجل علی ظهورک و اشفعی لنا فی سکرات الموت و فی بیت القبر و فی یوم القیامه و فی الجنه

خورشید مهربانی

یا صاحب الامر والعصر والزمان عجل علی ظهورک و اشفعی لنا فی سکرات الموت و فی بیت القبر و فی یوم القیامه و فی الجنه

آخرین نظرات

السلام یــــا صاحب الزمــــان

جمعه, ۵ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۵۰ ب.ظ

بســــــــــــــــم الــــله الرحمن الرحیم


سلام ای امیر عالم امکان....

سلام آقا جونم.الهی دورت بگردم

خوبی آقا جون؟؟؟

چطوری با زحمت های ما؟؟؟

چطوری با گناهای ما؟؟؟

آقا جونم دلم گرفته اومدم دردودل کنم باهات اجازه هس اقا؟؟

یا زهرا

آقا جونم دلم گرفته!!خسته شدم آقاجان

خسته از همه چیز از همه کس

از مردم این زمونه،از مردمی که همش طعنه میزنن؟؟!!

آقا جان طعنه هایشان از شمشیر کاری تره!!!

دلم گرفته از مردم این شهر،مردمی که در دنیایی غرق شدن که تو در اون حضور نداری

همش به فکر مادیات خودشونن

دلم گرفته مولا....

همش طعنه میزنن که اون آقایی که ازش دم میزنین کجاس چرا نمی یاد؟؟

طعنه میزنن که ما همچیو خراب کردیم!!میگن ما عقب افتاده ایم با این افکار مون

تا میفهمن یکم مذهبی هستیم دستمون میندازن،مسخره مون میکنن

آقا جونم دلم گرفته ....پس کی میای مولا

کی؟؟!!!

آقاجونم از خودم بگم!!!

آقا جانم شرمندتم،شرمندتم

بخاطر من روسیاه چقدر  گریه کردی؟؟؟

چقدر بخاطر من شرمنده شدی

خجالت زده ام اقا ؟؟!!!....

آقا جونم من گناه منیکنم اون وقت شما العفو میگی!!؟؟؟

نمیدونم شبایی که پرونده ها ی آدمارو میارن پیشت وقتی چشمت به پرونده من میخوره چه حالی داری؟

نمیدونم روی پروندم چقدر اشکای تو میریزه

آقا جونم اسم خودم رو هم گذاشتم شیعه؟؟!!!

دورت بگردم که همچین شیعه ای داری؟؟آقا خجالت زده ام که به خودم میگم منتظر شمامم!!

یادته چه شبایی بهت قول دادم خوب بشم ؟؟

چقدر گریه کردم که خوب میشم و میشم همونی که تو دوس داری؟؟!!

قول دادم اما بازم مثل همیشه زدم زیر قولمو بازم شرمندت کردم.

بمیرم برات آقای غریبم

بمیرم آقا جانم که هنوز 313 تا یار نداری که بیای

بمیرم که هنوز ما ادما واقعا خواستار اومدنت نشدیم

بمیرم که شما حتی از حسین زهرا غریب تری

آقا جان حسین زهرا عباس داشت...

زینب داشت...

سرباز شش ماهه داشت...

علی اکبر داشت...

اما الان...

عباست کیه مولا؟؟

زینبت کیه ؟؟

سرباز شش ماهت،علی اکبرت؟؟؟

بمیرم آقا که بخاطر گناهای ما خدا نمیزاره بیای؟؟!!!

کاشکی آقا ما نبودیم لااقل باعث نمیشدیم که قلبت درد بگیره

باعث نمیشدیم که تو گریه کنی

دردت بجونم آقا

ما خیلی بدیم....

آقا جانم از یه چیز خیلی میترسم....

آقا جانم حسین بن علی رو همه با پیغمر دیده بودن میدونستن نوه پیغمبر خداس

میدونستن پسر حیدر کرار علی بن ابی طالبه

میدونستن پسر زهرای مرضیه اس

با این همه آشنایی بلاخره نامه کوفیان کار خودشو کرد.

آقا جان کوفیان نامه دعوت نوشتن همه پای نامه هارو مهر کردن همه خواستار اومدن حسین به کوفه شدن همه گفتن که از سید الشهدا حمایت میکنن.

اما....

اما چه زود کوفیان عوض شدن

چه زود حرفها برعکس شد

چه زود نامه ها تاخورد

چه زود مردم کوفه شمشیر تیز کردن

آقا جانم نامه های کوفیان باعث شد...

عباس دستاش و قطع کنن و فرقشو بشکنن

باعث شد علی اکبر اربا اربا بشه و لیلا داغ جوون ببینه

باعث شد گلوی علی اصغر روی دست باباش دریده بشه و رباب حسرت بزرگ کردن علی اصغرش به دلش بمونه

باعث شد گلای زینب و داداش حسن ارباب شهید بشن

باعث شد گوشای سه ساله مولا پاره بشه و روی خوارای صحرا راه بره و آخرش تو خرابه جون بده

باعث شد سر خودش به روی نیزه بره

باعث شد عمه جانتان زینب به با اهل حرم به اسارت بره و کمرش خم بشه

باعث شدن که وقتی عمه جان زینب برگشت عبدالله شوهرش زینبو نشناسه....

آقا جان از این میترسم که....

مولا؟؟!مردم شمارو ندیدن مولا میترسم ما که همش میگیم یابن الحسن بیا روزی که بیای مثل مردم کوفه مقابلت بایستیم

میترسم آقا وقتی میای ما شمارو انکار کنیم و بگیم شما مهدی زهرا نیستی

میترسم زبونم لال جزو دشمنات بشیم مولا...

از این میترسم که بازهم شمارو مثل بقیه اهل بیت(ع)تنها بزاریم مثل همین الان که ازت غافل شدیم و براتون هیچ کاری نمیکنیم

مثل الان که داریم با کارامون باعث میشیم که قلبت بشکنه و گریه کنی

اما...

اما نه آقاجون نه

ایشالله ما مثل مردم کوفه نیستیم

درسته الان بعضی وقتا ازت غافل میشیم اما اگه تو یه نگاه بهمون بندازی ماهم خوب میشیم

آقا جانم اینقدها هم که بد نیستیم

ما مادرت زهرا رو دوس داریم

ما جدت حسین و رو س دارم

میبینی آقا تا محرم میاد همه یک دل میشیم و پای روضه سید الشهدا زانو میزنیم

آقا جان ما مثل کوفیا نمیشیم

ببین محرم که میشه هرکی برا جدت یه کاری میکنه

یکی پرچم میزنه

یکی سفره پهن میکنه

یکی میشه چای ریز جدت

یکی میشه کفش جفت کنه حسین

آقا جان ما رو مادرت زهرا خریده،ما دوستت داریم مولا این جوری بهمون نیگا نکن

آقا تو بیا ما خوب میشیم

اصلا خودت بیا و مارو خوب کن

آقا جانم ....پس کی میای مولا

و بازهم انتظار....

 

 

بیا که پیش قدمهات پا شوم

در محضرت نشینم و مست از لقاء شوم

یادم اگر کنی به دعای سحرگَهَت

من نیز می شود که ز عصیان جدا شوم

من نذر کرده ام که به صبح ظهور تو

آیی و پیش مقدم پاکت فدا شوم

حیف است با دلی که به تو خو گرفته است

بر غیر مهر فاطمی ات مبتلا شوم

گفتی ز حال و روز تو غفلت نمی کنم

من دائما ز یاد تو غافل چرا شوم

می آمدی و می طلبیدم تو را چو آب

اما نشد که طالب آب بقا شوم

آزرده خاطر از گنه عاشقان شوی

شرمنده ام که باعث اخم شما شوم

ماه محرم است بگو روضه ات کجاست؟

تا میهمان هیئت آل عبا شوم

گریه کنان به سینه زنم در غم حسین

بلکه کمی شبیه تو صاحب عزا شوم

یک شب مرا به شوق زیارت صدا نما

تا آنکه زائر سحر کربلا شوم

یازهرا

التماس دع
  • مریم راستی

نظرات  (۳)

  • Fatemeh sadatmand
  • زیبا بود .... تبریک میگم
    و اینکه بگم ما از نسل سلمانی که شهید داریم میدیم همین الانش تو منطقه
    آقا جان ما بچه های حیدر کراریم
    ما بچه های سید علی خامنه ای هستیم
    ما امیرالمومنینی هستیم که خیبر رو کند و رو دستانش گرفت
    ما عرب نیستیم
    حضرت محمد میگه بعد از عرب ها اون آدم هاشون رو میگه اهل بیت و امامان رو نه این آل سعود یزیدیان رو
    میگفت بعد این ها تو دنیا فقط پارس ها هستند که بهترین مردم هستند و از ما حمایت میکنند
    تو قرآن هم از ایرانیان گفته شده
    اللهم عجل لولیک الفرج
    وقتی آمریکا از متحدانش جاسوسی میکند و رحمی ندارد ؟ ببینید با دشمنانش چکارهایی که نمیکنند در آینده نزدیک ؟

    ....


  • منتظر المهدی

  • سلام باآرزوی قبولی طاعات وعبادات به مناسبت ماه مبارک با ختم قرآن مجیدودعاهای روزانه به روز هستم ومنتظرحضورشما .
  • سجاد عبدی
  • یا اله العاصی...
    نماز و روزه تان قبول  ...
    التماس دعا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی